info

"LUSTR" Jakuba Špaňhela,  zde jeden z posledních tří exemplářů.

ZDE se podívejte na vektorovou malbu Petra Bařinky.


malby - grafiky

Řadit podle 
Výrobce  

sítotisk, 21/ 50, 2010 Petr Bařinka v letech 2000 až 2007 studoval  VŠUP v Praze, ateliér sochařství I (prof. K. Gebauer) a v letech 2000 až 2002 ateliér ilustrace a grafiky (prof. J. Šalamoun) v roce 2004 absolvoval stáž na Akademii Umění v Athénách, sochařský ateliér (prof. Lapas). V roce 2009 se stal laureátem prestižní ceny Národní Galerie v Praze NG 333 pro umělce do 33 let a v roce 2015 byl
 

Bařinka Petr: Alice


sítotisk, 70x50 cm, 19/25, 2010 Petr Bařinka v letech 2000 až 2007 studoval  VŠUP v Praze, ateliér sochařství I (prof. K. Gebauer) a v letech 2000 až 2002 ateliér ilustrace a grafiky (prof. J. Šalamoun) v roce 2004 absolvoval stáž na Akademii Umění v Athénách, sochařský ateliér (prof. Lapas). V roce 2009 se stal laureátem prestižní ceny Národní Galerie v Praze NG 333 pro umělce do 33 let a v roce
 

Bařinka Petr: Diverse I


sítotisk, 70x50 cm, autorský tisk, 2010 Petr Bařinka v letech 2000 až 2007 studoval  VŠUP v Praze, ateliér sochařství I (prof. K. Gebauer) a v letech 2000 až 2002 ateliér ilustrace a grafiky (prof. J. Šalamoun) v roce 2004 absolvoval stáž na Akademii Umění v Athénách, sochařský ateliér (prof. Lapas). V roce 2009 se stal laureátem prestižní ceny Národní Galerie v Praze NG 333 pro umělce do 33 let a
 

Bařinka Petr: Diverse II


kombinovaná technika, plátno, 70x70 cm, 2018 Petr Bařinka v letech 2000 až 2007 studoval  VŠUP v Praze, ateliér sochařství I (prof. K. Gebauer) a v letech 2000 až 2002 ateliér ilustrace a grafiky (prof. J. Šalamoun) v roce 2004 absolvoval stáž na Akademii Umění v Athénách, sochařský ateliér (prof. Lapas). V roce 2009 se stal laureátem prestižní ceny Národní Galerie v Praze NG 333 pro umělce do 33
 

Bařinka Petr: Girl with cosmic eyes


sítotisk, 70x50 cm, 13/ 34, 2012 Petr Bařinka v letech 2000 až 2007 studoval  VŠUP v Praze, ateliér sochařství I (prof. K. Gebauer) a v letech 2000 až 2002 ateliér ilustrace a grafiky (prof. J. Šalamoun) v roce 2004 absolvoval stáž na Akademii Umění v Athénách, sochařský ateliér (prof. Lapas). V roce 2009 se stal laureátem prestižní ceny Národní Galerie v Praze NG 333 pro umělce do 33 let a v roce
 

Bařinka Petr: Night visitors I


sítotisk, 70x50 cm, 21/ 32, 2012 Petr Bařinka v letech 2000 až 2007 studoval  VŠUP v Praze, ateliér sochařství I (prof. K. Gebauer) a v letech 2000 až 2002 ateliér ilustrace a grafiky (prof. J. Šalamoun) v roce 2004 absolvoval stáž na Akademii Umění v Athénách, sochařský ateliér (prof. Lapas). V roce 2009 se stal laureátem prestižní ceny Národní Galerie v Praze NG 333 pro umělce do 33 let a v roce
 

Bařinka Petr: Night visitors II


kombinovaná technika, plátno, průměr 70 cm, 2018 Petr Bařinka v letech 2000 až 2007 studoval  VŠUP v Praze, ateliér sochařství I (prof. K. Gebauer) a v letech 2000 až 2002 ateliér ilustrace a grafiky (prof. J. Šalamoun) v roce 2004 absolvoval stáž na Akademii Umění v Athénách, sochařský ateliér (prof. Lapas). V roce 2009 se stal laureátem prestižní ceny Národní Galerie v Praze NG 333 pro umělce do
 

Bařinka Petr: Read planet


grafika, 38x33 cm, 7/ 50 Blabolilová Marie studovala v letech 1967 až 1973 na pražské AVU  (Ladislav Čepelák, Jiří John, František Jiroušek, Arnošt Paderlík). Marie Blaboliová je členkou výtvarného sdružení Kruh, SČUG Hollar, SCA, její dílo je zastoupeno   v domácích sbírkách ( Národní galerie, Nadace pro současné umění Praha) i v zahraničí.
 

Blabolilová Marie: Bezinka


grafický list, 32x40 cm, 16/ 50, 2010 Blabolilová Marie studovala v letech 1967 až 1973 na pražské AVU  (Ladislav Čepelák, Jiří John, František Jiroušek, Arnošt Paderlík). Marie Blaboliová je členkou výtvarného sdružení Kruh, SČUG Hollar, SCA, její dílo je zastoupeno   v domácích sbírkách ( Národní galerie, Nadace pro současné umění Praha) i v zahraničí.
 

Blabolilová Marie: Holubi


grafický list, 31x40 cm, 13/ 50, 1984 Blabolilová Marie studovala v letech 1967 až 1973 na pražské AVU  (Ladislav Čepelák, Jiří John, František Jiroušek, Arnošt Paderlík). Marie Blaboliová je členkou výtvarného sdružení Kruh, SČUG Hollar, SCA, její dílo je zastoupeno   v domácích sbírkách ( Národní galerie, Nadace pro současné umění Praha) i v zahraničí.
 

Blabolilová Marie: Kachničky


grafický list, 40x30 cm, 15/ 50, 1985 Blabolilová Marie studovala v letech 1967 až 1973 na pražské AVU  (Ladislav Čepelák, Jiří John, František Jiroušek, Arnošt Paderlík). Marie Blaboliová je členkou výtvarného sdružení Kruh, SČUG Hollar, SCA, její dílo je zastoupeno   v domácích sbírkách ( Národní galerie, Nadace pro současné umění Praha) i v zahraničí.
 

Blabolilová Marie: Les


grafika, 49x33 cm, 11/ 50 Blabolilová Marie studovala v letech 1967 až 1973 na pražské AVU  (Ladislav Čepelák, Jiří John, František Jiroušek, Arnošt Paderlík). Marie Blaboliová je členkou výtvarného sdružení Kruh, SČUG Hollar, SCA, její dílo je zastoupeno   v domácích sbírkách ( Národní galerie, Nadace pro současné umění Praha) i v zahraničí.
 

Blabolilová Marie: Nádoby


grafika, suchá jehla, papír, 49x40 cm, 69x51 cm, 16/50, 2008 Blabolilová Marie studovala v letech 1967 až 1973 na pražské AVU  (Ladislav Čepelák, Jiří John, František Jiroušek, Arnošt Paderlík). Marie Blaboliová je členkou výtvarného sdružení Kruh, SČUG Hollar, SCA, její dílo je zastoupeno   v domácích sbírkách ( Národní galerie, Nadace pro současné umění Praha) i v zahraničí.
 

Blabolilová Marie: Přechod


akryl na plátně, 65x50 cm, 2000 Blabolilová Marie studovala v letech 1967 až 1973 na pražské AVU  (Ladislav Čepelák, Jiří John, František Jiroušek, Arnošt Paderlík). Marie Blaboliová je členkou výtvarného sdružení Kruh, SČUG Hollar, SCA, její dílo je zastoupeno   v domácích sbírkách ( Národní galerie, Nadace pro současné umění Praha) i v zahraničí.
 

Blabolilová Marie: Rohožka


grafický list, suchá jehla, papír, 33x39 cm, 42x59 cm, 28/50, 1984 Blabolilová Marie studovala v letech 1967 až 1973 na pražské AVU  (Ladislav Čepelák, Jiří John, František Jiroušek, Arnošt Paderlík). Marie Blaboliová je členkou výtvarného sdružení Kruh, SČUG Hollar, SCA, její dílo je zastoupeno   v domácích sbírkách ( Národní galerie, Nadace pro současné umění Praha) i v zahraničí.
 

Blabolilová Marie: Schody


akryl na plátně, 25x30 cm, 2007 Blabolilová Marie studovala v letech 1967 až 1973 na pražské AVU  (Ladislav Čepelák, Jiří John, František Jiroušek, Arnošt Paderlík). Marie Blaboliová je členkou výtvarného sdružení Kruh, SČUG Hollar, SCA, její dílo je zastoupeno   v domácích sbírkách ( Národní galerie, Nadace pro současné umění Praha) i v zahraničí.
 

Blabolilová Marie: Strom


grafický list, 40x30 cm, 22/ 50 cm, 1981 Blabolilová Marie studovala v letech 1967 až 1973 na pražské AVU  (Ladislav Čepelák, Jiří John, František Jiroušek, Arnošt Paderlík). Marie Blaboliová je členkou výtvarného sdružení Kruh, SČUG Hollar, SCA, její dílo je zastoupeno   v domácích sbírkách ( Národní galerie, Nadace pro současné umění Praha) i v zahraničí.
 

Blabolilová Marie: Strom s pěšinou


grafický list, 40x25 cm, 20/ 50, 1984 Blabolilová Marie studovala v letech 1967 až 1973 na pražské AVU  (Ladislav Čepelák, Jiří John, František Jiroušek, Arnošt Paderlík). Marie Blaboliová je členkou výtvarného sdružení Kruh, SČUG Hollar, SCA, její dílo je zastoupeno   v domácích sbírkách ( Národní galerie, Nadace pro současné umění Praha) i v zahraničí.
 

Blabolilová Marie: Ulice


akryl, lino, 70x84 cm, 2016 Blabolilová Marie studovala v letech 1967 až 1973 na pražské AVU  (Ladislav Čepelák, Jiří John, František Jiroušek, Arnošt Paderlík). Marie Blaboliová je členkou výtvarného sdružení Kruh, SČUG Hollar, SCA, její dílo je zastoupeno   v domácích sbírkách ( Národní galerie, Nadace pro současné umění Praha) i v zahraničí.
 

Blabolilová Marie: Zátiší s holubem


digitální grafika, 50x35 cm, 2007-2016 Pavel Brázda v letech 1946 až 1947 studoval VŠUP v Praze, v letech 1947 až 1949 studoval na AVU v Praze, z Akademie výtvarných umění byl vyloučen z politických důvodů. Spolu s manželkou Věrou Novákovou a Ivanem Sobotkou vytvořil malou uzavřenou skupinu výtvarníků, která byla pro širší veřejnost objevena po roce 1989 zásluhou časopisu Revolver revue. V
 

Brázda Pavel: Astronaut pod nekonečnem


digitální grafika, 50x35 cm, 2007-2014 Pavel Brázda v letech 1946 až 1947 studoval VŠUP v Praze, v letech 1947 až 1949 studoval na AVU v Praze, z Akademie výtvarných umění byl vyloučen z politických důvodů. Spolu s manželkou Věrou Novákovou a Ivanem Sobotkou vytvořil malou uzavřenou skupinu výtvarníků, která byla pro širší veřejnost objevena po roce 1989 zásluhou časopisu Revolver revue. V
 

Brázda Pavel: Muž na slunci


digitální grafika, 50x35 cm, 1967-2005 Pavel Brázda v letech 1946 až 1947 studoval VŠUP v Praze, v letech 1947 až 1949 studoval na AVU v Praze, z Akademie výtvarných umění byl vyloučen z politických důvodů. Spolu s manželkou Věrou Novákovou a Ivanem Sobotkou vytvořil malou uzavřenou skupinu výtvarníků, která byla pro širší veřejnost objevena po roce 1989 zásluhou časopisu Revolver revue. V
 

Brázda Pavel: Otec


digitální grafika, 50x35 cm, 2007-2016 Pavel Brázda v letech 1946 až 1947 studoval VŠUP v Praze, v letech 1947 až 1949 studoval na AVU v Praze, z Akademie výtvarných umění byl vyloučen z politických důvodů. Spolu s manželkou Věrou Novákovou a Ivanem Sobotkou vytvořil malou uzavřenou skupinu výtvarníků, která byla pro širší veřejnost objevena po roce 1989 zásluhou časopisu Revolver revue. V
 

Brázda Pavel: Prolétá mezi domy


inkoustový tisk, plátno, 85x60 cm, 1/ 3, 2007-2016 Pavel Brázda v letech 1946 až 1947 studoval VŠUP v Praze, v letech 1947 až 1949 studoval na AVU v Praze, z Akademie výtvarných umění byl vyloučen z politických důvodů. Spolu s manželkou Věrou Novákovou a Ivanem Sobotkou vytvořil malou uzavřenou skupinu výtvarníků, která byla pro širší veřejnost objevena po roce 1989 zásluhou časopisu Revolver
 

Brázda Pavel: Šašek s měsícem


inkoustový tisk, plátno, 85x57 cm, 1/ 3, 2007-2016 Pavel Brázda v letech 1946 až 1947 studoval VŠUP v Praze, v letech 1947 až 1949 studoval na AVU v Praze, z Akademie výtvarných umění byl vyloučen z politických důvodů. Spolu s manželkou Věrou Novákovou a Ivanem Sobotkou vytvořil malou uzavřenou skupinu výtvarníků, která byla pro širší veřejnost objevena po roce 1989 zásluhou časopisu Revolver
 

Brázda Pavel: Ve všední ulici


akryl na plátně, 70x60 cm, 1997 Stanislav Diviš patří mezi nejvýznamnější představitele českého výtvarného umění generace 80. let 20. století. Jeho tvorba se pohybuje na hraně abstrakce, ale vždy s pozůstatky předmětnosti pomocí zástupných znaků.  Od začátku jeho malbu provázejí výhradně práce v rozsáhlých tematických cyklech, které se vyznačují výrazovou jednotou, zpracovává v nich nejrůznější
 

Diviš Stanislav: Katedrála č.11


akryl na plátně, 110x100 cm, 2014 Stanislav Diviš patří mezi nejvýznamnější představitele českého výtvarného umění generace 80. let 20. století. Jeho tvorba se pohybuje na hraně abstrakce, ale vždy s pozůstatky předmětnosti pomocí zástupných znaků.  Od začátku jeho malbu provázejí výhradně práce v rozsáhlých tematických cyklech, které se vyznačují výrazovou jednotou, zpracovává v nich nejrůznější
 

Diviš Stanislav: Květy z ráje č. 19


akryl na plátně, 85x65 cm, 2014 Stanislav Diviš patří mezi nejvýznamnější představitele českého výtvarného umění generace 80. let 20. století. Jeho tvorba se pohybuje na hraně abstrakce, ale vždy s pozůstatky předmětnosti pomocí zástupných znaků.  Od začátku jeho malbu provázejí výhradně práce v rozsáhlých tematických cyklech, které se vyznačují výrazovou jednotou, zpracovává v nich nejrůznější
 

Diviš Stanislav: Květy z ráje č. 20


akryl na plátně, 60x70 cm, 2014 Stanislav Diviš patří mezi nejvýznamnější představitele českého výtvarného umění generace 80. let 20. století. Jeho tvorba se pohybuje na hraně abstrakce, ale vždy s pozůstatky předmětnosti pomocí zástupných znaků.  Od začátku jeho malbu provázejí výhradně práce v rozsáhlých tematických cyklech, které se vyznačují výrazovou jednotou, zpracovává v nich nejrůznější
 

Diviš Stanislav: Květy z ráje č. 22


akryl na plátně, 70x60 cm, 2014 Stanislav Diviš patří mezi nejvýznamnější představitele českého výtvarného umění generace 80. let 20. století. Jeho tvorba se pohybuje na hraně abstrakce, ale vždy s pozůstatky předmětnosti pomocí zástupných znaků.  Od začátku jeho malbu provázejí výhradně práce v rozsáhlých tematických cyklech, které se vyznačují výrazovou jednotou, zpracovává v nich nejrůznější
 

Diviš Stanislav: Květy z ráje č. 23


akryl na plátně, 75x65 cm, 2012 Stanislav Diviš patří mezi nejvýznamnější představitele českého výtvarného umění generace 80. let 20. století. Jeho tvorba se pohybuje na hraně abstrakce, ale vždy s pozůstatky předmětnosti pomocí zástupných znaků.  Od začátku jeho malbu provázejí výhradně práce v rozsáhlých tematických cyklech, které se vyznačují výrazovou jednotou, zpracovává v nich nejrůznější
 

Diviš Stanislav: Partitura č. 18


akryl na plátně, 135x105 cm, 2012 Stanislav Diviš patří mezi nejvýznamnější představitele českého výtvarného umění generace 80. let 20. století. Jeho tvorba se pohybuje na hraně abstrakce, ale vždy s pozůstatky předmětnosti pomocí zástupných znaků.  Od začátku jeho malbu provázejí výhradně práce v rozsáhlých tematických cyklech, které se vyznačují výrazovou jednotou, zpracovává v nich nejrůznější
 

Diviš Stanislav: Partitura č. 19


akryl na plátně, 105x135 cm, 2012 Stanislav Diviš patří mezi nejvýznamnější představitele českého výtvarného umění generace 80. let 20. století. Jeho tvorba se pohybuje na hraně abstrakce, ale vždy s pozůstatky předmětnosti pomocí zástupných znaků.  Od začátku jeho malbu provázejí výhradně práce v rozsáhlých tematických cyklech, které se vyznačují výrazovou jednotou, zpracovává v nich nejrůznější
 

Diviš Stanislav: Partitura č. 21


akryl na plátně, 75x65 cm, 2013 Stanislav Diviš patří mezi nejvýznamnější představitele českého výtvarného umění generace 80. let 20. století. Jeho tvorba se pohybuje na hraně abstrakce, ale vždy s pozůstatky předmětnosti pomocí zástupných znaků.  Od začátku jeho malbu provázejí výhradně práce v rozsáhlých tematických cyklech, které se vyznačují výrazovou jednotou, zpracovává v nich nejrůznější
 

Diviš Stanislav: Partitura č. 22


akryl na plátně, 65x75 cm, 2013 Stanislav Diviš patří mezi nejvýznamnější představitele českého výtvarného umění generace 80. let 20. století. Jeho tvorba se pohybuje na hraně abstrakce, ale vždy s pozůstatky předmětnosti pomocí zástupných znaků.  Od začátku jeho malbu provázejí výhradně práce v rozsáhlých tematických cyklech, které se vyznačují výrazovou jednotou, zpracovává v nich nejrůznější
 

Diviš Stanislav: Partitura č. 23


akryl na plátně, 65x75 cm, 2012 Stanislav Diviš patří mezi nejvýznamnější představitele českého výtvarného umění generace 80. let 20. století. Jeho tvorba se pohybuje na hraně abstrakce, ale vždy s pozůstatky předmětnosti pomocí zástupných znaků.  Od začátku jeho malbu provázejí výhradně práce v rozsáhlých tematických cyklech, které se vyznačují výrazovou jednotou, zpracovává v nich nejrůznější
 

Diviš Stanislav: Partitura č. 6


akryl na plátně, 65x75 cm, 2012 Stanislav Diviš patří mezi nejvýznamnější představitele českého výtvarného umění generace 80. let 20. století. Jeho tvorba se pohybuje na hraně abstrakce, ale vždy s pozůstatky předmětnosti pomocí zástupných znaků.  Od začátku jeho malbu provázejí výhradně práce v rozsáhlých tematických cyklech, které se vyznačují výrazovou jednotou, zpracovává v nich nejrůznější
 

Diviš Stanislav: Partitura č. 7


akryl na plátně, 65x75 cm, 2005 Stanislav Diviš patří mezi nejvýznamnější představitele českého výtvarného umění generace 80. let 20. století. Jeho tvorba se pohybuje na hraně abstrakce, ale vždy s pozůstatky předmětnosti pomocí zástupných znaků.  Od začátku jeho malbu provázejí výhradně práce v rozsáhlých tematických cyklech, které se vyznačují výrazovou jednotou, zpracovává v nich nejrůznější
 

Diviš Stanislav: Příběhy vládců č. 5


akryl na plátně, 65x75 cm, 2005 Stanislav Diviš patří mezi nejvýznamnější představitele českého výtvarného umění generace 80. let 20. století. Jeho tvorba se pohybuje na hraně abstrakce, ale vždy s pozůstatky předmětnosti pomocí zástupných znaků.  Od začátku jeho malbu provázejí výhradně práce v rozsáhlých tematických cyklech, které se vyznačují výrazovou jednotou, zpracovává v nich nejrůznější
 

Diviš Stanislav: Příběhy vládců č. 7


akryl na plátně, 60x80 cm, 2005 Stanislav Diviš patří mezi nejvýznamnější představitele českého výtvarného umění generace 80. let 20. století. Jeho tvorba se pohybuje na hraně abstrakce, ale vždy s pozůstatky předmětnosti pomocí zástupných znaků.  Od začátku jeho malbu provázejí výhradně práce v rozsáhlých tematických cyklech, které se vyznačují výrazovou jednotou, zpracovává v nich nejrůznější
 

Diviš Stanislav: Příběhy vládců č. 8


akryl na papíře, 50x70 cm, 2018 Roman Franta v letech 1990 až 1997 studoval na AVU v Praze (prof. B. Dlouhý, prof. A. Veselý), v letech 1993 až 1994 v San Francisco Art Institute v USA (prof. J. Morgan, J. Hastofsky, K. Anno). Roman Franta získal řadu ocenění, mimo jiné byl v roce 1997 finalistou ceny J. Chalupeckého. Jeho dílo je zastoupeno ve sbírkách Národní galerie v Praze, F. Jeneweina
 

Franta Roman: K největším radostem...


akryl, plátno, 100x100 cm, 2013 Roman Franta v letech 1990 až 1997 studoval na AVU v Praze (prof. B. Dlouhý, prof. A. Veselý), v letech 1993 až 1994 v San Francisco Art Institute v USA (prof. J. Morgan, J. Hastofsky, K. Anno). Roman Franta získal řadu ocenění, mimo jiné byl v roce 1997 finalistou ceny J. Chalupeckého. Jeho dílo je zastoupeno ve sbírkách Národní galerie v Praze, F. Jeneweina
 

Franta Roman: Povznesená Barbora


akryl na papíře, 50x70 cm, 2018 Roman Franta v letech 1990 až 1997 studoval na AVU v Praze (prof. B. Dlouhý, prof. A. Veselý), v letech 1993 až 1994 v San Francisco Art Institute v USA (prof. J. Morgan, J. Hastofsky, K. Anno). Roman Franta získal řadu ocenění, mimo jiné byl v roce 1997 finalistou ceny J. Chalupeckého. Jeho dílo je zastoupeno ve sbírkách Národní galerie v Praze, F. Jeneweina
 

Franta Roman: Závist je vlastní....


litografie, 72x51 cm, 10/30, 2012 Kurt Gebauer v letech 1963 až 1969 studoval na AVU v Praze (prof. V. Makovský, prof. K. Lidický), v roce 1972 absolvoval stipendijní pobyt na Academii des Beaux-Arts de Paris, v roce 1990 začíná učit a od roku 1992 je profesorem na VŠUP v Praze, dnes jako emeritní profesor vede část studentů spojených dvou sochařských ateliérů. Kurt Gebauer je jednou z
11 000 Kč

Gebauer Kurt: Belaxa 1


litografie, 72x51 cm, 10/ 30, 2012 Kurt Gebauer v letech 1963 až 1969 studoval na AVU v Praze (prof. V. Makovský, prof. K. Lidický), v roce 1972 absolvoval stipendijní pobyt na Academii des Beaux-Arts de Paris, v roce 1990 začíná učit a od roku 1992 je profesorem na VŠUP v Praze, dnes jako emeritní profesor vede část studentů spojených dvou sochařských ateliérů. Kurt Gebauer je jednou z
11 000 Kč

Gebauer Kurt: Belaxa 2


olej, akryl, plátno, 120x70 cm, 2013 Patrik Hábl studoval v letech 1994 až 2000 na VŠUP (prof. P.Nešleha)a v roce 1998 AVU v Praze (V. Kokolia), od roku 2007 vyučuje na VŠUP, žije a pracuje v Praze.  Tvorba Patrika Hábla je právem odbornou kritikou přirovnávána k dílům Caspara Davida Friedricha a Edvarda Muncha pro svůj symbolistní charakter vyvolávající v nás až existenciální otázky. Dílo
 

Hábl Patrik: Čínské hory


monotyp, 50x70 cm, 2012 Patrik Hábl studoval v letech 1994 až 2000 na VŠUP (prof. P.Nešleha)a v roce 1998 AVU v Praze (V. Kokolia), od roku 2007 vyučuje na VŠUP, žije a pracuje v Praze.  Tvorba Patrika Hábla je právem odbornou kritikou přirovnávána k dílům Caspara Davida Friedricha a Edvarda Muncha pro svůj symbolistní charakter vyvolávající v nás až existenciální otázky. Dílo nabízené galerií
6 000 Kč

Hábl Patrik: Japonská krajina


monotyp, 50x70 cm, 2013 Patrik Hábl studoval v letech 1994 až 2000 na VŠUP (prof. P.Nešleha)a v roce 1998 AVU v Praze (V. Kokolia), od roku 2007 vyučuje na VŠUP, žije a pracuje v Praze.  Tvorba Patrika Hábla je právem odbornou kritikou přirovnávána k dílům Caspara Davida Friedricha a Edvarda Muncha pro svůj symbolistní charakter vyvolávající v nás až existenciální otázky. Dílo nabízené galerií
6 000 Kč

Hábl Patrik: Rudá krajina


litografie, 26x35/ 28x37 cm, 2007 Xénia Hoffmeisterová v letech 1981-1986 studovala na DAMU v Praze, obor scénické a kostýmní výtvarnictví (O. Smutný, Vedle malby, která je jejím hlavním oborem, se věnuje grafice, keramické plastice, tvorbě objektů a vyváření instalací.  Od počátku tvorby se objevují prvky satiry, ironie, ale i zvláštního druhu lyriky.  Díla Xénie Hoffmeisteroév jsou zastoupena ve
 

Hoffmeisterová Xénia: Lodičky


akryl na plátně, 70x70 cm, 2010 Xénia Hoffmeisterová v letech 1981-1986 studovala na DAMU v Praze, obor scénické a kostýmní výtvarnictví (O. Smutný, Vedle malby, která je jejím hlavním oborem, se věnuje grafice, keramické plastice, tvorbě objektů a vyváření instalací.  Od počátku tvorby se objevují prvky satiry, ironie, ale i zvláštního druhu lyriky.  Díla Xénie Hoffmeisteroév jsou zastoupena ve
 

Hoffmeisterová Xénia: Lodičky I


akryl na plátně, 70x100 cm, 2005 Xénia Hoffmeisterová v letech 1981-1986 studovala na DAMU v Praze, obor scénické a kostýmní výtvarnictví (O. Smutný, Vedle malby, která je jejím hlavním oborem, se věnuje grafice, keramické plastice, tvorbě objektů a vyváření instalací.  Od počátku tvorby se objevují prvky satiry, ironie, ale i zvláštního druhu lyriky.  Díla Xénie Hoffmeisteroév jsou zastoupena ve
 

Hoffmeisterová Xénia: Lodičky II


litografie, 32x24/42x32, 1997 Xénia Hoffmeisterová v letech 1981-1986 studovala na DAMU v Praze, obor scénické a kostýmní výtvarnictví (O. Smutný, Vedle malby, která je jejím hlavním oborem, se věnuje grafice, keramické plastice, tvorbě objektů a vyváření instalací.  Od počátku tvorby se objevují prvky satiry, ironie, ale i zvláštního druhu lyriky.  Díla Xénie Hoffmeisteroév jsou zastoupena ve
 

Hoffmeisterová Xénia: Urychlený vývoj


akryl na plátně, 65x90 cm, 2017 Eliška Jakubíčková v letech 1987-1993 studovala na AVU v Praze, ateliér figurální a monumentální malby (prof. J. Načeradský) a malířský ateliér (prof. Z. Beran), uspořádala více než dvě desítky samostatných výstav v Praze, Olomouci a dalších městech ČR, účastnila se společných výstav v ČR i zahraničí (USA, Německo, Švédsko). Obraz Květ ve stínu (2009) byl vybrán
 

Jakubíčková Eliška: Květy září I


akryl na plátně, 130x100 cm, 2017 Eliška Jakubíčková v letech 1987-1993 studovala na AVU v Praze, ateliér figurální a monumentální malby (prof. J. Načeradský) a malířský ateliér (prof. Z. Beran), uspořádala více než dvě desítky samostatných výstav v Praze, Olomouci a dalších městech ČR, účastnila se společných výstav v ČR i zahraničí (USA, Německo, Švédsko). Obraz Květ ve stínu (2009) byl vybrán
 

Jakubíčková Eliška: Květy září II


spray, papír, 70x100 cm, 2007 Krištof Kintera  v letech 1992-1999 studoval v ateliéru Milana Knížáka Akademii výtvarných umění v Praze, dále pak v letech 2003-2004 Rijksakademie van beeldende kunsten v Amstrdamu. Celkem třikrát byl jmenován na cenu Jindřicha Chalupeckého. Krištof Kintera patří k nejúspěšnějším a nejzajímavějším umělcům nejmladší generace, jeho tvorba je známá i v zahraničí, kde se
 

Kintera Krištof: Kardio OK


spray, papír, 70x100 cm, 2007 Krištof Kintera  v letech 1992-1999 studoval v ateliéru Milana Knížáka Akademii výtvarných umění v Praze, dále pak v letech 2003-2004 Rijksakademie van beeldende kunsten v Amstrdamu. Celkem třikrát byl jmenován na cenu Jindřicha Chalupeckého. Krištof Kintera patří k nejúspěšnějším a nejzajímavějším umělcům nejmladší generace, jeho tvorba je známá i v zahraničí, kde se
 

Kintera Krištof: Kardio OK II


spray, papír, 70x100 cm, 2007 Krištof Kintera  v letech 1992-1999 studoval v ateliéru Milana Knížáka Akademii výtvarných umění v Praze, dále pak v letech 2003-2004 Rijksakademie van beeldende kunsten v Amstrdamu. Celkem třikrát byl jmenován na cenu Jindřicha Chalupeckého. Krištof Kintera patří k nejúspěšnějším a nejzajímavějším umělcům nejmladší generace, jeho tvorba je známá i v zahraničí, kde se
 

Kintera Krištof: Menchen in die Gruppe


spray, papír, 70x100 cm, 2007 Krištof Kintera  v letech 1992-1999 studoval v ateliéru Milana Knížáka Akademii výtvarných umění v Praze, dále pak v letech 2003-2004 Rijksakademie van beeldende kunsten v Amstrdamu. Celkem třikrát byl jmenován na cenu Jindřicha Chalupeckého. Krištof Kintera patří k nejúspěšnějším a nejzajímavějším umělcům nejmladší generace, jeho tvorba je známá i v zahraničí, kde se
 

Kintera Krištof: Menschen zu Fiele


spray, papír, 70x100 cm, 2007 Krištof Kintera  v letech 1992-1999 studoval v ateliéru Milana Knížáka Akademii výtvarných umění v Praze, dále pak v letech 2003-2004 Rijksakademie van beeldende kunsten v Amstrdamu. Celkem třikrát byl jmenován na cenu Jindřicha Chalupeckého. Krištof Kintera patří k nejúspěšnějším a nejzajímavějším umělcům nejmladší generace, jeho tvorba je známá i v zahraničí, kde se
 

Kintera Krištof: Mysli zeleně


spray, papír, 100x70 cm, 2007 Krištof Kintera  v letech 1992-1999 studoval v ateliéru Milana Knížáka Akademii výtvarných umění v Praze, dále pak v letech 2003-2004 Rijksakademie van beeldende kunsten v Amstrdamu. Celkem třikrát byl jmenován na cenu Jindřicha Chalupeckého. Krištof Kintera patří k nejúspěšnějším a nejzajímavějším umělcům nejmladší generace, jeho tvorba je známá i v zahraničí, kde se
 

Kintera Krištof: Sám a rád


spray, email, deska, 103X73 cm, 2014, rámováno, zaskleno mimořádná, netypická tvorba, nebude se opakovat Krištof Kintera  v letech 1992-1999 studoval v ateliéru Milana Knížáka Akademii výtvarných umění v Praze, dále pak v letech 2003-2004 Rijksakademie van beeldende kunsten v Amstrdamu. Celkem třikrát byl jmenován na cenu Jindřicha Chalupeckého. Krištof Kintera patří k nejúspěšnějším a
 

Kintera Krištof: Urbanum I


spray, email, deska, 103x73 cm, 2014, rámováno, zaskleno mimořádná, netypická tvorba, nebude se opakovat Krištof Kintera  v letech 1992-1999 studoval v ateliéru Milana Knížáka Akademii výtvarných umění v Praze, dále pak v letech 2003-2004 Rijksakademie van beeldende kunsten v Amstrdamu. Celkem třikrát byl jmenován na cenu Jindřicha Chalupeckého. Krištof Kintera patří k nejúspěšnějším a
 

Kintera Krištof: Urbanum II


kombinovaná technika, ruční papír, 40x59 cm, 2014 Jan Knap, narozen 1949 v Chrudimi, v sedmdesátých letech studoval na Akademii výtvarných umění v Düsseldorfu (prof. G. Richter), od roku 1972 žil v New Yorku, kde založil společně s Milanem Kuncem a Peterem Angermannem skupinu Normal, do roku 1992 žil v Modeně. Obrazy Jana Knapa navazují na dlohou tradici evropského a křesťanského umění s vlivem
25 000 Kč

Knap Jan: Bez názvu 10


kombinovaná technika, ruční papír, 40x59 cm, 2010 Jan Knap, narozen 1949 v Chrudimi, v sedmdesátých letech studoval na Akademii výtvarných umění v Düsseldorfu (prof. G. Richter), od roku 1972 žil v New Yorku, kde založil společně s Milanem Kuncem a Peterem Angermannem skupinu Normal, do roku 1992 žil v Modeně. Obrazy Jana Knapa navazují na dlohou tradici evropského a křesťanského umění s vlivem
25 000 Kč

Knap Jan: Bez názvu 11


sítotisk, 70x50 cm, 2010, autorský tisk Profesor Jiří Lindovský, držitel ceny Vladimíra Boudníka z roku 2011, nově formuloval pohledy na civilizační tématiku, vnesl do svých grafických prací zdánlivě tradiční námět zátiší, architektonický prostor se strohým řádem.  V letech 1970 až 1975 studoval AVU v Praze. V současnosti vede ateliér Grafiky I. na AVU v Praze.
7 000 Kč

Lindovský Jiří: Police velká


akryl, plátno, 100x100 cm, 2014 Martin Mainer v letech 1978 až 1981 studoval na VŠUP v Praze, od roku  1981 do 1985 na AVU v Praze  (prof. Paderlík), v roce 1993 mu byla udělena cena Jindřicha Chalupeckého. V roce 2002 byl jmenován docentem a v roce 2005 řádným profesorem na FaVU VUT v Brně. Od roku 2012 je vedoucím ateliéru Malba 4 na AVU v Praze. Od  roku 1980 měl více než dvě desítky
 

Mainer Martin: Červená řeka


pastel na papíře, 70x90 cm, 1999 Martin Mainer v letech 1978 až 1981 studoval na VŠUP v Praze, od roku  1981 do 1985 na AVU v Praze  (prof. Paderlík), v roce 1993 mu byla udělena cena Jindřicha Chalupeckého. V roce 2002 byl jmenován docentem a v roce 2005 řádným profesorem na FaVU VUT v Brně. Od roku 2012 je vedoucím ateliéru Malba 4 na AVU v Praze. Od  roku 1980 měl více než dvě desítky
 

Mainer Martin: Prostory


pastel na papíře, 70x90 cm, 1999 Martin Mainer v letech 1978 až 1981 studoval na VŠUP v Praze, od roku  1981 do 1985 na AVU v Praze  (prof. Paderlík), v roce 1993 mu byla udělena cena Jindřicha Chalupeckého. V roce 2002 byl jmenován docentem a v roce 2005 řádným profesorem na FaVU VUT v Brně. Od roku 2012 je vedoucím ateliéru Malba 4 na AVU v Praze. Od  roku 1980 měl více než dvě desítky
 

Mainer Martin: Tvář


akryl, plátno, 100x100 cm, 2005 Martin Mainer v letech 1978 až 1981 studoval na VŠUP v Praze, od roku  1981 do 1985 na AVU v Praze  (prof. Paderlík), v roce 1993 mu byla udělena cena Jindřicha Chalupeckého. V roce 2002 byl jmenován docentem a v roce 2005 řádným profesorem na FaVU VUT v Brně. Od roku 2012 je vedoucím ateliéru Malba 4 na AVU v Praze. Od  roku 1980 měl více než dvě desítky
 

Mainer Martin: Z cyklu Plazmy pro Týnec


kombinovaná technika, plátno, 140x110 cm, 2016 Současný český malíř, narozen 1977 v Praze. V letech 1997 až 2001 studoval na Akademii múzických umění v Praze, fakulta scénografie (J. Dušek, J. Malina), 2000 až 2006 absolvoval VŠUP v Praze, v ateliéru malby (P. Nešleha, S. Diviš) a v roce 2005 studijně pobýval na Vysoké škole výtvarných umění v Aténách.  Ondřej Maleček od svého nástupu na scénu
 

Maleček Ondřej: Věž


kombinovaná technika, papír, 63x49 cm, 2016
 

Malinová Pavlína: Bez názvu


barevná litografie, 50x70 cm, 2009 Petr Nikl studoval v letech 1981 - 1987 Akademii výtvarných umění v Praze (prof. A. Paderlík), od roku 1985 je členem divadelního sdružení Mehedaha a v letech 1987 - 1991 byl členem skupny Tvrdohlaví. V roce 1992 obdržel Čestnou cenu Jindřicha Chalupeckého a v roce 1995 se stal laureátem Ceny Jindřicha Chalupeckého. Petr Nikl má za sebou řadu výstav a je také
7 000 Kč

Nikl Petr: Barevný plod


MmNkNTMy